Postitust uuendatud: 24.09.2015
Postitust uuendatud: 26.10.2015
Oleme teinud Autolevis mõned uuendused parandamaks süsteemi läbipaistvust ja selleks, et veelgi rohkem esile tuua, millised autod on parema kättesaadavusega kui teised. Alljärgnevalt anname ülevaate, mida muutnud oleme ja mida see Autolevi kasutajale annab.
1. Broneeringutele vastamisprotsent – Järgmiseks väga oluliseks näitajaks auto kättesaadavuse puhul on autoomaniku vastamisprotsent. Lihtsustatult näitab protsent seda, mitmele broneeringule autoomanik on reageerinud talle kokku laekunud renditaotlustest. Näiteks kui autoomanikule on tehtud kokku 10 broneeringut ja ta on vastanud neist viiele, siis tema vastamisprotsent on 50%. Vastuseks loetakse nii rendist keeldumine, kui ka rendiga nõustumine.
2. Broneeringutele vastamisaeg – Paljudel juhtudel isegi eelnevast kahest on kõige olulisem, kui kiiresti autoomanik keskmiselt reageerib. Näiteks, kui Sul on rentijana tarvis autot juba 30 minuti pärast, siis pole mõtet teha broneeringut autole, mille omanik vastab enamasti 2 tunni jooksul. Vastamisaeg esitatakse sooritatud vastamistele kulunud aegade aritmeetilise keskmisena. Seda arvutatakse näiteks järgmiselt: kui isik on vastanud kokku kolmele broneeringule, millest esimesele ta vastas 4, teisele 9 ja kolmandale 14 minuti jooksul, siis tema keskmine vastamiskiirus on 9 minutit (arvutuskäik: (4+9+14)/3 = 9).
3. Autole jäetud tagasiside – Samuti tasub jälgida autole jäetud tagasisidet, et saada lisaks kiirusele ja hinnale ka väga kvaliteetne, korralik ja puhas auto. Selleks puhuks on kõigile kasutajatele tehingu lõpus avanev tagasisidevorm. Paneme südamele jagada nii oma head kui ka halba kogemust, sest juba järgmist broneeringut tehes soovid Sa ise ka soovitud autoprofiililt leida teiste kasutajate kogemust antud sõidukiga. Nagu ikka öeldakse: tee teistele seda, mida soovid, et Sulle tehtaks! 🙂
4. “Sirvi autosid” leht – Antud koondlehel saad kõiki rendiautosid reastada:
1. Kõige kiiremad vastajad.
2. Odavamad eespool.
3. Kallimad eespool.
Meie praegune rekord on ühe autoomaniku käes, kes suutis vähem kui 1 minutiga reageerida positiivselt laekunud rendisoovile alates broneeringust teavitava SMS-i saabumist. Tõenäoliselt andis sellise tulemuse otse telefonist või nutiseadmest broneeringule vastamine. Seega soovitame autoomanikel reageerida võimalikult kiiresti broneeringutele ning häbenema ei pea ka eitavat vastust, sest oma auto rentimine pole kohustus, vaid võimalus. Sama tähtis nagu on kiire jaatava vastuse saamine rentijale on ka eitava vastuse andmise kiirus tähtis isiku jaoks, kes otsib enda tähtsa sõidu jaoks autot.
Kokkuvõttes soovitam rentijatel jälgida neid näpunäiteid, et kiiresti tehingu sooritamiseni jõuda:
1. Veendu, et autol on olemas vastav märgistus „Sirvi autosid“ lehel.
2. Veendu, et autoomaniku vastamiskiirus sobiks Sinu soovitud vastuse saamise kiirusega
3. Tee broneeringud enda soovidele vastanud sõidukitele, millel on kõige kõrgem vastamisprotsent.
4. Tee broneering 1-3 sobivale sõidukile tagamaks positiivse vastuse võimalikult ruttu.
Autoomanikel soovitame:
1. Vastata julgelt oma broneeringutaotlustele. Igasugune vastus on parem kui vastuse puudumine. Ka “Ei” on vastus.
2. Reageerimiskiiruse parandamiseks kasutada võimalust vastata broneeringule mobiiltelefonis.
Edukaid, kiireid ja lihtsaid tehinguid soovides!